A Neptun-rendszerben CV (csak vizsga) kódjellel meghirdetett kurzusokat azok a hallgatók vehetik fel (a tantervminta szerinti „keresztfélévben"), akik az előző félévben megszerezték az aláírást az adott tárgyból, de nem sikerült eredményes vizsgát tenniük. Ezek a hallgatók annyiszor kísérelhetik meg a vizsgát a keresztfélévben (a nyári vizsgaidőszakban), ahány alkalmuk az előző vizsgaidőszakból maradt. A vizsga anyaga az előző félévben meghirdetett vizsgatematikával egyezik meg és a honlapunkon ott található meg. Ehhez a kurzushoz foglalkozások (előadások és/vagy gyakorlatok) nem tartoznak.
Azt vegyék figyelembe, hogy az Immunológia más tárgyak előkövetelménye lehet.
További részletekért lásd a TVSZ 16.§ 8. bekezdését.
Tisztelt Hallgatók!
Az R/7/2020. (V.22.) számú rektori utasítás alapján az 53092-24/AOATO/2020 számon kiadott dékáni körlevélben foglaltak értelmében a távvizsgáztatás időszaka 2020. május 18-tól július 03-ig tartott. Az augusztusi TKSZV időszakban hagyományos módon, személyes megjelenéssel zajlik az immunológia írásbeli vizsga.
A papíralapú vizsgán a feladatok közt egyszerű választásos teszt, ábraelemzés, táblázatos feladat, eldöntendő kérdések, rövid esszékérdések egyaránt szerepelhetnek. A vizsgateszt megírására 90 perc áll rendelkezésükre.
-----
Kedves Hallgatók!
A május 22-én kelt rektori utasításnak megfelelően a vizsgákon május 24-től személyesen kell megjelenniük:
Az írásbeli immunológia vizsgákra a Neptun rendszerben megadott napokon a NET valamelyik termében kerül sor. Előfordulhat, hogy az online vizsgákhoz meghirdetett 16.00 órai kezdési időpont módosul, így kérjük mindig ellenőrizzék a vizsga előtti napon a Neptun rendszerben az aktualizált időpontot. A teszt megírására 90 perc áll rendelkezésükre. Az írásbeli dolgozatok eredményét 48 órán belül a Neptunban rögzítjük.
Kedves Hallgatók!
Az írásbeli FOK Immunológia alapjai vizsgákra a Neptunon keresztül jelentkezhetnek, a jelentkezéseket a módosított TVSZ-nek megfelelően a vizsga előtti napon délben (12.00) lezárjuk.
A vizsgán az alábbi rektori irányelveket be kell tartaniuk:
Néhány technikai dologra hívnánk fel a figyelmüket:
A vizsga a Moodle felületen történik, amire a Neptun rendszeren keresztül kapnak Zoom meghívót.
A hivatkozott rektori utasítás értelmében a technikai hátteret önöknek kell biztosítaniuk a vizsgák zavartalan lebonyolításához, eddigi tapasztalatok alapján ehhez windows alapú számítógépre/laptopra van szükségük. Úgy tűnik a Zoom és a Moodle sincs optimalizálva az iOs (valamint Win7+ Mozilla firefox) rendszerre, az ebből adódó lefagyások, rendszerkidobások esetén a rektori utasítás egyértelmű állásfoglalása szerint a vizsga nem teljesítettnek tekintendő, a következmények a hallgatót terhelik, tehát akár egy vizsgaalkalom elvesztését is jelenthetik. Amennyiben önhibájukon kívül szakadt meg a vizsga alatt az összeköttetés, ezt 3 napon belül igazolniuk kell, ezután egyedileg bíráljuk el a helyzetet.
A hivatkozott rektori utasítás értelmében az írásbeli Moodle vizsgák ideje alatt is Zoom kapcsolatban (meetingen) kell lenniük az önöket felügyelő tanárral. Azaz a vizsga teljes ideje alatt végig bekapcsolt kamerával, illetve bekapcsolt mikrofonnal kell láthatónak, hallhatónak lenniük. Ipaddel, tablettel vagy telefonnal nem tudnak egyszerre jelen lenni a Zoom és Moodle felületen, ezt is vegyék figyelembe.
A vizsga teljes ideje alatt headset, fülhallgató, illetve bármilyen elektronikai vagy papíralapú segédeszköz használata, harmadik személy segítségének igénybevétele tilos. Miután az önök körüli környezet zajai is hallhatóak lesznek, a többi társuk megzavarásának elkerülésére a vizsga idejére egy csendes helyre lesz szükségük, ahol csak egyedül tartózkodhatnak.
Ha bármelyik fenti feltételnek nem felelnek meg, a felügyelő tanár kizárhatja önöket a vizsgáról.
A vizsga kezdete előtt 15 perccel fel kell csatlakozniuk a Zoom csoport találkozójára a Neptun-ban elérhető link segítségével. Lépjenek be a Moodle felületre is, és diákigazolványukat készítsék elő. A vizsga hivatalos kezdetekor egyszerre engedjük be önöket a várószobából a „meeting”-re.
A vizsga megkezdése előtti névsorolvasáskor a kamerán keresztül be kell mutatniuk a felügyelőtanárnak diákigazolványukat. A „meetingen” egyértelműen a saját nevüket használják, ha nem ezzel léptek be, a „rename” opcióval tudják hivatalosra/érvényesre átnevezni azt. Aki nincs jelen a személyi azonosításkor, automatikusan ki lesz zárva a vizsgából. A személyi azonosítás után egyszerre kapják meg a Zoom chat ablakában a jelszót, amivel a Moodle rendszerben meg tudják nyitni a vizsgadolgozatot. A dolgozat 60 egyszerű választásos feladatból áll (60 pont), megoldására a teszt kinyitását követően 45 perc áll rendelkezésükre.
Amennyiben elengedhetelenül szükséges, a felügyelőtanárral a Zoom chat-ben tudnak kommunikálni.
Ha végeztek írásbeli vizsgával a Moodle-on, ezt jelezzék a Zoom chaten a felügyelő tanárnak, ezután kiléphetnek a Zoomból. Amennyiben előbb hagyják el a Zoom-ot, minthogy végeztek volna a Moodle vizsgával, az a vizsgájukat érvényteleníti.
A vizsga kép, hang és chat anyaga a Zoom-on felvételre kerül.
A vizsgán elért pontszámhoz hozzáadódnak az előadásokon szerezhető pontok is. A vizsga eredményét 48 órán belül rögzítjük a Neptunban.
Sok sikert kívánunk!
Vizsgaponthatárok / Score table for exam:
Pontszám/Scores |
Jegy/Grade |
0-30 (0-50%) |
1 |
31-37 (51-62%) |
2 |
38-45 (63-75%) |
3 |
46-52 (76-87%) |
4 |
53-60 (88-100%) |
5 |
Segítség a belépéshez:
A felhasználónév és jelszó megtekinthető a Neptunban.
Tanulmányi felelősök:
Sejttan, Sejtbiológia,
Genetika (GYTK):
Dr. Lajkó Eszter
+36 1 210 2930 / 56430
Immunológia:
Dr. Holub Marianna
+36 1 210 2930 / 56234
Genetika és genomika:
Dr. Hegyesi Hargita
+36 1 210 2930 / 56326
Tanulmányi iroda:
+36 1 210 2950
+36 1 210 2930 / 56253